Escape room to gra, w której gracz świetnie się bawi i z wypiekami na twarzy dąży do celu jakim jest ucieczka z zamkniętego pomieszczenia. Można z niego zbiec wyłącznie po rozwikłaniu wszystkich zagadek i rebusów.
Wszystko, jest ukryte. Wszystko jest ważne. Wszystko może być… nieistotne.
Nasza gra rozpoczęła się przed drzwiami do klasy, która po dzwonku na lekcję stała się latarnią w Aspinwall. Odkrywcy latarni, czyli uczniowie, starali się rozszyfrować tajemnicę latarnika, który w dziwnych okolicznościach pewnego dnia przepadł bez wieści.
Uczniowie mieli określić tożsamość Skawińskiego, wyjawić jego najskrytsze sekrety, okryć demony przeszłości, by ostatecznie, poznawszy przyszłość bohatera literackiego, odnaleźć klucz do wyjścia z sali.
W 2017 roku przygotowanie mojego pokoju pełnego zagadek wyglądało tak:
W 2018 roku dzięki możliwościom, które otrzymałam od Edustrefa Librus Indywidualni, mogę Wam przedstawić pięknie graficznie opracowane materiały gotowe do pobrania. Wystarczy kliknąć w link –> tu.