epika,  lektury inaczej,  notatki,  odwrócona lekcja,  poezja,  polski nie musi być nudny,  TIK

Zmęczenie i już nie wiem:)

Jestem wyczerpana zdalnym nauczaniem. Ogarnięcie materiałów w formie online, kurczy czas. Zatem, już sama nie wiem, czy wrzucałam informacje o pracy z „Zemstą” i liryką miłosną? Nie pamiętam. Mało tego, jestem tak zmęczona, że nie chce mi się sprawdzić w archiwach, czy było, czy nie było:>

Zakładam, że nie było, ponieważ robiliśmy to dawno. W marcu, na samym starcie pracy zdalnej. Wówczas nie znałam genial.ly. Pracowaliśmy z innym – świetnym narzędziem, które mogą uczniowie współtworzyć wraz z nauczycielem. Taki rodzaj padletu, lecz w prostszej wersji tablicy korkowej. Możemy doczepiać świstki z tematami, uczniowie dołączać realizacje. Możemy załączać filmy i zdjęcia. Co ważne- nie wiesza się! Strona, o której piszę, nazywa się LINOIT.com .

Czy działa? Zobaczcie- nam się udało. Na początku uczniom wydaje się to dość dziwne, ale ostatecznie zaskakują- nawet Ci młodsi. Poniżej prezentuję dwie tablice- jedna stworzona przy współpracy klas VII, druga- dotycząca liryki miłosnej – organizowana z klasą VI.

Linoit klasy VII
Realizacje uczniów. Do tej tablicy możecie dołączać linki związane z pracą w chmurze, wszelkimi grami edukacyjnymi online i… wszystko, co Wam (oraz uczniom!) przyjdzie do głowy
I jeszcze to, czego nie widać na pierwszy rzut oka
Linoit klasy VI
Uczniowskie pomysły, moje komunikaty i zadania

Ogranicza nas tylko pomysł i zaangażowanie uczniów. Dla garstki tych chcących, warto spróbować!